15 de nov. de 2012

Malnovaj novajxoj

Saluton! Poste unu monato mi revenis kaj rakontos la novajxojn!

Unue mi diras ke mi estas la plej bona juna sxakoludistino de mia regiono(stato), kaj mi iros al Cuiabá-MT Brazilo por la nacia junulara ĉampioneco de sxako =D

Cxu vi memoras ke antaux kelkaj da artikoloj mi parolis pri OPI? Do, mi gajnis brozan medalon en gxi; mi ankoraux ne ricevis la medalon sed mi ja havas la rezulton.

Mi baldaux povos divastigi interesegan novajxon pri IJK 2014, sed mi pensas ke vi jam povas imagi ion pri tio =D

Mi ne povos skribi ofte cxar nun mi eklaboris instruante informadikon al maljunaj homoj, estas tre laca laboro =(



Ah, ne forgesu aligxi en NOVA- Novjara Arangxo de BEJO =D: 

http://miavivokielana.blogspot.com.br/2012/10/4-nova.html

https://www.facebook.com/pages/NOVA-Novjara-Aran%C4%9Do/198215530245970?fref=ts

2 comentários:

  1. > Unue mi diras ke mi estas la plej bona juna sxakoludistino de mia regiono(stato), kaj mi iros al Cuiabá-MT Brazilo por la nacia junulara ĉampioneco de sxako =D

    Gratulon!

    ResponderExcluir

laŝu komenton